KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Februari 05, 2008

Apa "PENYAKIT MISTERI" Azalina Othman Tak Mahu KAHWIN-KAHWIN?

By PAS JOHOR BHARU

SERIUS sungguh ucapan Menteri Belia dan Sukan, Dato Seri Azalina Othman Said yang enggan mengulas tentang status dirinya yang masih belum berkahwin disebabkan memberikan keutamaan kepada rakyat.

Persoalannya dengan usianya yang semakin lanjut dan status dirinya yang bergelar menteri tentulah sukar untuk kaum lelaki rapat dengannya.

Kami menyarankan supaya Dato Azalina memikirkan semula perkara ini memandangkan sudah menjadi budaya sekarang ini dari kalangan wanita yang bekerja dan lanjut usia sudah mula tidak memikirkan soal perkahwinan ataupun tidak berminat untuk mendirikan rumahtangga.

Janganlah berfikir bila sudah bersuami dan beranak tanggungjawab semakin berat, biarpun ia berat ianya adalah ibadah.

Hidup seorang Islam yang beriman itu pastilah akan lebih sempurna sekiranya berkahwin seolah-olah melengkapkan lagi iman dan ibadah seharian.

Sudah tentu pengorbanan untuk berkahwin mendapat ganjaran yang besar disisi Allah.

Dato Azalina Othman yang sehingga sekarang ini masih belum mahu bertudung telah menjadi subjek ikutan rakyat Hadhari yang memandang isu tudung dan perkahwinan ini perkara yang leceh dan tidak perlu.

Gimik politik murahan seolahnya 'humble' sebagai hamba kepada rakyat dan negara tidak sewajarnya dicontohi oleh rakyat.

Jangan jadikan isu masih belum mahu berkahwin untuk meraih sokongan politik kalaupun benar carilah alasan lain daripada rakyat salah faham dengan peribadi menteri.

Wahai Azalina berkahwinlah sebelum usia tuamu pergi begitu sahaja tanpa bekalan zuriat anak yang soleh....

KENAPA SAYA MASIH BELUM KAHWIN?
Oleh Farabi Sheikh Said Al-Jabri

Petikan Utusan Malaysia

SEREMBAN 4 Feb - Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Azalina Othman Said berkata, keutamaan kepada rakyat yang melebihi diri sendiri merupakan sebab beliau masih belum berkahwin.

"Semua wakil rakyat Barisan Nasional (BN) di seluruh negara meletakkan keutamaan rakyat lebih daripada keutamaan diri, tidak kira masa.

"Oleh kerana itulah saya sehingga kini masih lagi tidak berkahwin, kerana saya meletakkan keutamaan rakyat lebih daripada diri sendiri," katanya ketika berucap pada satu majlis di Kompleks Rakan Muda Kuala Pilah di sini hari ini.

Azalina yang juga Ahli Parlimen Pengerang, Johor dan baru menyambut ulang tahun kelahiran ke-44 pada 31 Disember lalu berkata, pada masa ini beliau mahu memberikan tumpuan kepada tanggungjawab sebagai wakil rakyat dan Menteri Belia dan Sukan.

Ketika ditanya pemberita sama ada beliau akan mendirikan rumah tangga selepas pilihan raya umum ke-12, Azalina yang sedang melakukan lawatan kerja sehari ke Negeri Sembilan enggan mengulas lanjut.

"Ini soal peribadi dan saya berasa tidak perlu untuk mengulas soalan tersebut," katanya.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally
I have found something which helped me. Thank you!


my web page online graduate certificate programs

Tanpa Nama berkata...

I am regular reаder, how are уou еverуbody?
Τhiѕ piece οf wrіting posted at thiѕ sіte is really fastidious.


Also viѕit my weblog payday loans

Unknown berkata...

my review here high end replica bags navigate to these guys Loewe Dolabuy click here now replica gucci handbags

tok pahat berkata...

Azlina tu tomboy ada gf.. selera dia lain.